Nazywam się Agnieszka Janaszek i mam przyjemność być Dyrektorem Niepublicznej Szkoły Podstawowej AURUS. Należę do tych szczęśliwców, dla których praca jest prawdziwą przyjemnością, a jak mówi chińskie przysłowie „Jeśli człowiek wykonuje pracę, którą kocha, nie przepracuje w życiu ani chwili”.
Z wykształcenia jestem pedagogiem i logopedą, a dodatkowo – z wykształcenia i przekonania – propagatorką glottodydaktyki i edukacji matematycznej. We wrześniu 2018 roku ukończyłam w Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie studia dające mi uprawnienia terapeuty Integracji Sensorycznej. Ta wspaniała wiedza poszerzyła moje kompetencje i wiedzę w spojrzeniu na całościowy rozwój człowieka, poczynając od dziecka, poprzez wszystkie etapy rozwojowe, aż do dorosłości. Wyzwoliła też ogromny głód doskonalenia warsztatu terapeuty o kolejne moduły poszerzające tę specjalistyczną wiedzę. Kolejnym etapem było szkolenie z Integracji Bilateralnej ( Program IB szkolny)A poza tym….
Jestem absolwentką Podyplomowych Studiów Zarządzania i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Podyplomowych Studiów Polityki i Zarządzania Oświatą na Uniwersytecie Warszawskim, Podyplomowych Studiów Pedagogiki Przedszkolnej z wczesnym wykrywaniem zaburzeń rozwojowych na Uniwersytecie St. Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie, Logopedii na Warszawskiej Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, 5-letnich studiów pedagogiki ze specjalnością kulturalno-oświatową na Akademii Podlaskiej w Siedlcach.
Wiedza merytoryczna połączona z 21-letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi, nieprzypadkowo wpłynęła na decyzję o stworzeniu kolejnego etapu edukacyjnego dla dzieci -Szkoły Podstawowej AURUS. Chciałabym, aby w naszej szkole dzieci czuły się bezpiecznie, szanowały siebie i innych. Aby nasi absolwenci wyrośli na mądrych, szczęśliwych i odpowiedzialnych dorosłych ludzi.
Nazywam się Magdalena Zych i powierzona została mi funkcja wicedyrektora szkoły Aurus. Moją pracę z młodzieżą rozpoczęłam jeszcze w czasie studiów pracując jako korepetytor oraz wychowawca kolonijny. Po ukończeniu studiów magisterskich z zakresu biologii w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie oraz studiów podyplomowych z zakresu pedagogiki podjęłam pracę nauczyciela przyrody. Moją pasją zawsze był język angielski zdecydowałam się, więc na podjęcie studiów podyplomowych z Metodyki Nauczania Języka Angielskiego w warszawskiej Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Dało mi to możliwość prowadzenia lekcji angielskiego oraz uczenia przyrody w języku angielskim. Praca w szkle pozwoliła mi rozwinąć również moje umiejętności organizacyjne co zaowocowało otrzymaniem funkcji administracyjnej. Jako nauczyciel, wychowawca i administrator szkoły na pierwszym miejscu stawiam dobro i bezpieczeństwo dzieci. To one są dla mnie najważniejsze w szkole, wszystkie razem i każde z osobna. “A person’s a person, no matter how small. ”Dr Seuss “Horton hears a Who!”
Jestem absolwentką pedagogiki specjalnej na Uniwersytecie Gdańskim oraz pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej w Wyższej Szkole Menadżerskiej w Warszawie.
Część studiów spędziłam w Szwecji na Uniwersytecie w Linkoping i to właśnie czas spędzony w Skandynawii sprawił, że spojrzałam na nauczyciela jako osobę, która idzie ramię w ramię z uczniem i wraz z nim poznaje świat.
Uważam, że dobry nauczyciel to taki, który nie tylko naucza, ale także uczy się, dlatego z wielką radością uczestniczę w kursach doszkalających.
Ukończyłam szkolenia z zakresu Kinezjologii Edukacyjnej P. Dennisona, Glottodydaktyki prof. B. Rocławskiego, Dziecięcej Matematyki prof. E. Gruszczyk-Kolczyńskiej, Aktywnego Słuchania Muzyki.
Interesuję się pedagogiką skandynawską oraz rozwijaniem entuzjazmu u dzieci, tak potrzebnego do osiągania sukcesu edukacyjnego w dalszych etapach nauki.
Nauczyciele należą do grona wykwalifikowanych pedagogów, dla których praca z dziećmi jest ogromną przyjemnością. Są to osoby z prawdziwym powołaniem do wykonywania zawodu pedagoga. Zawodu niezmiernie trudnego, gdyż prawdziwą sztuką jest umiejętność przekazywania dzieciom wiedzy, w sposób, mądry i przystępny. Nasi pedagodzy posiadają bogatą osobowość, chcą się dzielić swoimi doświadczeniami.
Zachęcają, rozbudzają dziecięce zainteresowania. Są otwarci na nowości, aktywni, chcący doskonalić posiadaną wiedzę i umiejętności, a swoim uczniom dający coś z samych siebie. Wykonując swoją pracę zajmują się nie tylko kształceniem, ale i wychowaniem. Tacy właśnie są nasi nauczyciele.Dobry nauczyciel to dobry obserwator. Powinien zdobyć klucz do każdego ucznia, aby w odpowiedni sposób go motywować i zachęcać do nauki, uczyć pokonywania trudności, jeśli się pojawiają, pokazywać możliwości rozwiązywania różnych problemów.
„Dzieci rodzą się ze skrzydłami. Nauczyciele pomagają im je rozwinąć.”
Janusz Korczak
Najbardziej na świecie lubię dzieci i swoją pracę, która od wielu lat jest moją pasją, bowiem dostarcza mi wiele satysfakcji i napędza do ciągłego samorozwoju. W swojej praktyce pedagogiczno-logopedycznej kładę nacisk na metody aktywizujące, dzięki którym uczniowie doskonalą się i uczą przez doświadczanie. Chciałabym, aby moi uczniowie stawali się pogodnymi i pewnymi siebie ludźmi, aby z otwartością i bez lęku podejmowali nowe wyzwania „sięgając gwiazd”. W wolnych chwilach spędzam czas z moją rodziną, czytam książki, cenię ambitne kino. Interesuję się neurologicznym podłożem zaburzeń komunikacji u dzieci oraz psychologią społeczną.
Brak opisu
Jestem absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie – magistrem Pedagogiki Korekcyjnej i Wczesnoszkolnej, licencjonowanym Terapeutą Zajęciowym. Harcerka sercem i duszą – karierę kontaktów z dziećmi i młodzieżą rozpoczęłam już w wieku nastoletnim zakładając swoją pierwszą gromadę zuchową. Ukończyłam wiele kursów doszkalających dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, które stanowią uzupełnienie mojego bogatego doświadczenia zawodowego. W przeszłości byłam również wolontariuszką na Uniwersytecie Dzieci. Uwielbiam kontakt z dziećmi, w szczególności obserwować jak się rozwijają i poznają świat. Praca daje mi dużo satysfakcji, radości i energii życiowej. Wymagam dużo, ale jeszcze więcej wymagam od samej siebie.
Optymistka – z natury, oddana mama dwóch wspaniałych synów – z wyboru, żywiołowa nauczycielka – z zamiłowania.
Zdecydowanie uczenie i praca z dziećmi, to nie tylko mój zawód. Nauczanie, to przy okazji moja pasja, którą realizuję każdego dnia. Uwielbiam sama się uczyć, by potem lepiej, skuteczniej i łatwiej uczyć moich uczniów. Skończyłam wiele kursów, warsztatów, szkoleń, uczestniczyłam w wielu konferencjach i z pewnością nie mam jeszcze dość. Wciąż jestem głodna wiedzy, ciekawa świata dzieci i tego w jak ciekawy, atrakcyjny dla nich sposób… przekazać im to co najważniejsze. Nie pochwalam 45 minutowych zajęć w ławkach, spędzonych nad podręcznikiem, ćwiczeniami i zeszytami. Kilka lat temu odkryłam świat kodowania i programowania offlinowego. Praca tą metodą skradła moje serce i spowodowała u mnie zupełnie nowe spojrzenie na proces edukacji wczesnoszkolnej. Uwielbiam pracę z matami, robotami (ozobotami i docami), setkami różnych kości matematycznych, tysiącami kolorowych kubeczków, setkami kolorowych kwadratów i ilustracji. Dzięki tym narzędziom, można dzieciom wpleść w pozorną zabawę każdą trudność edukacyjną. Niedawno zauważyłam, że moi uczniowie uczą się także podczas przerw ( wyjmują maty, kości do gier matematycznych, kodują zadania czy ilustracje). Najważniejsze w tym wszystkim jest to, że uczą się przy okazji współpracować, słuchać siebie wzajemnie i pomagać innym. Staram się towarzyszyć moim uczniom, być obok ( w razie potrzeby), by skutecznie przejść wspólnie drogę jaką jest edukacja wczesnoszkolna.
Nazywam się Anna Piotrowska jestem absolwentką matematyki na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz pedagogiki wczesnoszkolnej na Akademi Pedagogiki Specjalnej. Z dziećmi pracuje od zawsze, początkowo prowadząc drużynę harcerską jeszcze w czasach licealnych. Na studiach prowadziłam zajęcia z matematyki , robotyki i programowania dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Praca z dziećmi daje mi ogromną satysfakcję ale przede wszystkim wiele frajdy. W wolnym czasie czytam książki, podróżuje.
Jestem absolwentką pedagogiki specjalnej na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim oraz pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej na Uniwersytecie Warszawskim. Odkąd pamiętam moim marzeniem była praca w szkole, która obecnie daje mi mnóstwo satysfakcji. Każde dziecko jest inne i do każdego staram się mieć indywidualne podejście. W mojej pracy szczególną uwagę zwracam na rozwój samodzielności u dzieci oraz budowanie dobrych relacji w grupie, opartych na wzajemnym szacunku, życzliwości i zaufaniu. Uśmiech dziecka jest dla mnie najcenniejszą nagrodą, a nawet najmniejsze postępy dają zadowolenie i napędzają do dalszej pracy.
Historia to moja pasja. Lubię poznawać nowe miejsca i ludzi. Ich historie wzbogacają moje postrzeganie świata. Chętnie dzielę się moją wiedzą z innymi, zwłaszcza z młodymi umysłami, ucząc ich wrażliwości na otaczający ich świat.
Dzieci mają naturalną potrzebę ruchu, nie można im tylko przeszkadzać.
Sport ma być przede wszystkim zabawą, a dziecko wychodząc z zajęć powinno chcieć na nie wrócić z własnej woli. To jednak nie wszystko, aktywność fizyczna jest też doskonałą formą nauki, nie tylko zdolności motorycznych i technicznych ale również: samodyscypliny, pewności siebie, współdziałania i odpowiedzialności.
Nie każdy może być mistrzem, ale każdy może do tego dążyć.
Trenuję Aikido od ponad dwudziestu lat. Obecnie posiadam stopień mistrzowski 2 Dan. Od ponad dekady dzielę się swoim doświadczeniem z młodymi adeptami tej Japońskiej sztuki i na niej opieram zasady panujące na zajęciach prowadzonych poza matą.
Od ponad dziesięciu lat pracuję jako trener/instruktor oraz opiekun na obozach w klubie rekreacyjno-sportowym. Prowadzę tam zajęcia z wielu dyscyplin między innymi: Kolarstwa, sportów motorowodnych, wspinaczki, frisbee ultimate, jeździectwa oraz treningi funkcjonalne z ciężarem własnego ciała. Jestem również instruktorem Snowboardu oraz Windsurfingu.
Całkowicie dla siebie uprawiam kolarstwo górskie od kilkunastu lat. Regularnie biorę udział w maratonach mtb/xc , jak również kilkukrotnie startowałem w czterodniowych wyścigach między innymi w Beskidzie Śląskim oraz Karkonoszach. Nauczyło mnie to, że:
Nie liczy się wynik, a udział i przełamywanie własnych granic. – Jest to postawa, której staram się nauczyć swoich podopiecznych.
Rywalizacja sportowa w życiu młodego człowieka jest bardzo ważna. W swojej karierze zorganizowałem wiele zawodów, przede wszystkim Triathlonowych oraz narciarskich/ Snowboardowych, jak i egzaminów ze sztuk waliki. Z obserwowania zmagań dzieci czerpię wiedzę i doświadczenia do pracy w zakresie np. motywacji, czy radzenia sobie z przegraną.
Interesuję się muzyką, jestem Dj-em hobbystą i animatorem. Organizuję dyskoteki szkolne oraz gry terenowe i zabawy tematyczne dla dzieci. Elementy te wykorzystuję do urozmaicenia zajęć sportowych oraz lekcji Wf-u.
W wieku 6 lat rozpocząłem regularne treningi Aikido. W tym samym roku wyjechałem sam na obóz, w wieku 7 lat po raz pierwszy wyjechałem sam na obóz zimowy za granicę. Od tamtej pory zbieram doświadczenia, które dziś przekazuję Państwa dzieciom. I mam nadzieję, że będą aktywne już zawsze.
Brak opisu
Radością i wyzwaniem jest dla mnie nauczanie, które zakłada wszechstronny rozwój dziecka, wspiera jego spontaniczną, twórczą aktywność. Jako nauczyciel matematyki stawiam przed sobą dwa cele: pierwszym z nich jest najwyższa jakość nauczania, zaś drugim wspieranie ucznia w rozwijaniu zdolności matematycznych i osiąganiu sukcesów na miarę jego możliwości.
Od zawsze interesowałam się rozwojem człowieka i wpływem otoczenia na jego funkcjonowanie w różnych obszarach. Już w podstawówce będąc wolontariuszem, wspomagałam pracowników w Warsztatach Terapii Zajęciowej. Studia na Akademii Pedagogiki Specjalnej, były naturalną konsekwencją moich wcześniejszych wyborów. W pierwszej kolejności ukończyłam doradztwo zawodowe i realizowałam się w pracy z osobami dorosłymi, zagrożonymi wykluczeniem zawodowym bądź na granicy bezdomności. Nauczyło mnie to ogromnej pokory i wrażliwości, na różne wydarzenia w życiu, które procentują w życiu dorosłym. Zdecydowałam się na powrót na studia i ukończyłam Pedagogikę Specjalną. Moim celem było wspieranie rozwoju już od najmłodszych lat tak, aby wyrównywać szanse na dobry start w samodzielne życie. Koncentruje się na pracy opartej na relacji, wrażliwości na potrzeby, indywidualnym tempie rozwoju. Dbam o swoje pasje aby zarażać energią moich podopiecznych, dlatego po godzinach pracy często przebywam w górach, najlepiej na rowerze 😉
Jestem absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie – kierunek wychowanie fizyczne. W przeszłości absolwent Gimnazjalnego Ośrodka Szkolenia Sportowego Młodzieży, oraz Licealnego Ośrodka Szklenia Sportowego Młodzieży. Ukończyłem kurs instruktora pływania, oraz jestem trenerem piłki nożnej (UEFA C). Posiadam wiele dyplomów potwierdzających udział w szkoleniach dietetycznych, a także poprawności postawy, wzorców ruchowych, a także mobilności i stabilizacji stawów. Jestem od najmłodszych lat zakochany w sporcie i taką samą werwę próbuję zaszczepić w swoich podopiecznych – poprzez zabawę, ciekawe i zróżnicowane zajęcia, które są zarówno ogólnorozwojowe, jak i specjalistyczne. To, na co zwracam uwagę to postępy uczniów, zindywidualizowane podejście, a także myśl o ich długofalowym rozwoju.Moje motto to: „Szczęśliwi ludzie to Ci, którzy wykonują pracę, którą lubią” oraz „Wybierz pracę, którą kochasz, a nie przepracujesz ani jednego dnia”.
18 lat pracy, nauczyciel matematyki, fizyki i chemii. Studia na Politechnice Warszawskiej, Szkole Nauk Ścisłych PAN, Akademii Pedagogiki Specjalnej, Uniwersytecie Warszawskim.
Kocham dzieci, uczenie, podróże, muzykę i jeżdżenie samochodem. Gram na gitarze, poza tym pozytywnie szalona :0) .
Jestem nauczycielką języka polskiego. Ukończyłam filologię polską i pedagogikę na UW oraz studia glottodydaktyczne (z nauczania języka polskiego jako obcego). Poza pracą w liceum i gimnazjum, prowadziłam zajęcia uniwersyteckie z literatury współczesnej, uczyłam cudzoziemców języka polskiego jako obcego w Centrum Kultury Polskiej Polonicum UW, byłam również przewodnikiem podczas lekcji muzealnych w Zamku Królewskim w Warszawie. Jest mi bliska wizja nauczyciela- towarzysza, który prowadzi, prowokuje, inspiruje do zadawania pytań i odkrywania świata. Szczególnie cenię zajęcia interdyscyplinarne – śledzenie związków między literaturą, filozofią, socjologią. Bliska jest mi również edukacja filmowa – dyskusje, odkrywanie sensów, jak i sam proces twórczy. W pracy z dziećmi i młodzieżą cenię kreatywność, wybijanie z rutyny i nowe wyzwania.
Posiada dyplom ukończenia Pedagogiki z plastyką oraz podyplomowe studia z Arteterapii w edukacji. Pani Ania jest związana z Małymi Odkrywcami jako nauczycielka plastyki od 10 lat. Kilka słów od siebie: Prowadzę od 10 lat zajęcia plastyczne w przedszkolu Mali Odkrywcy. Z wykształcenia jestem nauczycielem plastyki.Obecnie kończę studia podyplomowe Arteterapia w Edukacji.
Jestem nauczycielem wychowania fizycznego. Moimi największymi pasjami sportowymi jest karate kyokushin i siatkówka. Bardzo pragnę zaszczepić sportowego ducha w każdą osobę. Oprócz tego uwielbiam uczyć się języków, co na lekcjach wfu dzieci zdążyły już usłyszeć. Hartowanie ciała i ducha to moja specjalność wyniesiona z wieloletnich treningów karate. Jestem nauczycielem, który motywuje do działania poprzez formy zabawowe, w szczególności dzieci młodsze. Dzięki kilkuletniej pracy w przedszkolu, uważam, że najlepsza nauka dla dziecka jest zabawa.
Z wykształcenia pedagog opiekuńczy. Studia podyplomowe Edukacja Informatyczna dla Szkolnych Koordynatorów Technologii Informacyjnej. Współpracownik Ośrodka Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie. Współautor elektronicznego podręcznika „3W – Interaktywny Przewodnik po języku HTML”. Współautor serii podręczników do zajęć komputerowych i informatyki w Szkole Podstawowej i Gimnazjum wyd. WSiP. Informatyka i fotografia to moje hobby.
Absolwentka Teologii i Filologii Polskiej Uniwersytetu Warszawskiego. Uważa, że zadaniem nauczyciela jest rozbudzanie w dziecku pasji.
Od lat propaguje interaktywne metody nauczania chemii zakładające, że uczniowie są aktorami, a nie tylko widzami w przedstawieniu zwanym lekcją. Nacisk kładzie na aktywną twórczość, samodzielne dochodzenie do wiedzy, umiejętność zbierania i wyszukiwania informacji, a także udział w grupowym rozwiązywaniu problemów. Metoda skłania uczniów do poszukiwanych związków przyczynowo-skutkowych i czasowo-przestrzennych pomiędzy faktami i zjawiskami. Więcej myślenia niż kucia na pamięć! Wiadomo, że każdy lubi eksperymentować. Nic tak nie zachęci młodzieży do zgłębiania tajników chemii, jak samodzielne eksperymentowanie pod czujnym okiem opiekuna. Chodzi o to, aby „po pierwsze: zaciekawić!” (Leonardo da Vinci), a po drugie rozwijać u naszych milusińskich różnorakie umiejętności, w tym manualne. W dłuższej perspektywie taka inwestycja zwróci się po tysiąckroć!
Nazywam się Kamila Zielińska. Jestem absolwentką polonistyki i redakcji językowej tekstu na Uniwersytecie Warszawskim, teologii ewangelickiej i pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej na Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej oraz Chrześcijańskiego Studium Teatru Ruchu SztukMisja. W pracy z uczniami zależy mi na kształtowaniu umiejętności krytycznego czytania tekstów oraz swobodnego wyrażania swoich myśli w formie pisemnej. Interesuję się prozą Wiesława Myśliwskiego, zasadami polskiej interpunkcji i Starym Testamentem.
Brak opisu
Nauczyciel geografii, pedagog specjalny, terapeuta. Na swoich lekcjach zwracam szczególną uwagę na indywidualne możliwości ucznia. Rozpoczynając swoją pracę chciałam swoją pasją do geografii „zarazić” dzieci. Pokazuje im, że na każdym kroku nosimy „geograficzne” okulary a geografia jest wokół nas. Uwielbiam podróżować i zawsze powtarzam, że świat jest książką i ci, którzy nie podróżują, czytają tylko jedną stronę. Istnieje coś takiego jak zarażenie podróżą, nauką i jest to rodzaj choroby w gruncie rzeczy nieuleczalnej. Czasem niewielka iskierka wystarczy, aby w młodym człowieku rozpalić nowe hobby, a być może pasję życia.
„Barba filozofum non facit” : – Broda nie czyni filozofem.
Jeżeli na lekcji uczniowie nie mają okazji do uśmiechu to lekcja była słaba. Dlatego na zajęciach które prowadzę kto się nie uśmiecha to źle z nim, albo ze mną…
Przyroda w Polsce jest wspaniała więc podziwiajmy ją i eksplorujmy od morza, przez jeziora do gór.
Najważniejsze pytanie każdego dziecka i filozofa: Dlaczego?
Muzyka to moje życie i pasja. Uwielbiam z nią obcować na każdym poziomie – od zajęć z najmłodszymi uczniami po koncerty w Filharmonii Narodowej czy przedstawienia operowe w Teatrze Wielkim. Sama gram na skrzypcach, fortepianie, gitarze, flecie prostym i uczę się gry na ukulele. Najbardziej jednak uwielbiam śpiewać. Uważam, że śpiewanie jest najprostszą i najbardziej dostępną formą muzykowania. Wspaniale uwalnia nasze emocje i jednocześnie przekazuje je innym. Wspólne śpiewanie jednoczy grupę i wpływa pozytywnie na naszą fizjologię.
Chciałabym bardzo przekazać mój entuzjazm wszystkim uczniom. Pokazać, że muzyka nas uszlachetnia i czyni szczęśliwszymi.
Zawsze miałem problem żeby opisać się w kilku zdaniach. Może to dlatego, że jestem człowiekiem o licznych pasjach – fotografuję, biegam, podróżuję, lubię kino, interesuję się marketingiem (w końcu dyplom Szkoły Głównej Handlowej zobowiązuje) ale zdecydowanie najwięcej miejsca w moim życiu zajmuje taniec. Zaczynałem jako przedszkolak w ZPiT „Warmia” w Olsztynie, skąd pochodzę. W czasach licealnych do tańca ludowego dołożyłem jeszcze towarzyski i próbowałem swoich sił w rywalizacji turniejowej w obu tych gatunkach. Po przyjeździe na studia do Warszawy, rozpocząłem moją przygodę z ZPiT UW „Warszawianka”, która potrwała 11 lat, ukończyłem Instruktorski Kurs Kwalifikacyjny w Mazowieckim Centrum Kultury i Sztuki a także świętowałem największe sukcesy w tańcach polskich w formie towarzyskiej – zdobyłem między innymi tytuł Mistrza Polski. Od 10 lat prowadzę firmę, Studio Edukacji Tanecznej „InterDance” i zajmuję się nauką tańca dzieci, młodzieży i dorosłych. Prowadziłem liczne kursy dla nauczycieli, miałem zaszczyt oceniać przeglądy grup tanecznych a także przygotowywać pary turniejowe w tańcach polskich w formie towarzyskiej, które wielokrotnie zdobywały najwyższe lokaty w Mistrzostwach Polski. Dziś mam 34 lata z czego 26 spędziłem jako tancerz a 11 jako instruktor i mogę z pełnym przekonaniem powiedzieć, że kocham to co robię.
Jestem absolwentką Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie na kierunku Pedagogika Wczesnoszkolna oraz Terapia pedagogiczna. Cały czas chce zdobywać wiedzę dlatego też zaczynam studia podyplomowe z zakresu Pedagogiki Korekcyjno-kompensacyjnej. Swoją drogę z nauczaniem dzieci zaczęłam już w trakcie studiów zdobywając doświadczenie z zakresu nauczania. Już wtedy zrozumiałam, że to jest to, co chce robić w swoim życiu. Po zakończeniu studiów zaczęłam pracę w szkole. Jestem osobą ambitną, cierpliwą i lubiącą się uczyć nowych rzeczy. Interesuje się nauczaniem indywidualnym.
Z wykształcenia jestem pedagogiem specjalnym, logopedą i terapeutą pedagogicznym. Doświadczenie w pracy z dziećmi nauczyło mnie, ze najważniejsza w terapii i wychowaniu jest uważność na dziecięce potrzeby i emocje oraz postrzeganie zachowań dziecka jako sygnałów i wskazówek do dalszych działań. Prywatnie jestem mamą dziesięcioletniego Wojtka i czteroletniej Agatki, miłośniczką gier planszowych, literatury psychologicznej i włoskiej kuchni.
Brak opisu
Brak opisu
Brak opisu
Brak opisu
Ukończyłam Uniwersyteckie Kolegium Nauczania Języka Niemieckiego oraz studia magisterskie na kierunku Germanistyka na Uniwersytecie Warszawskim. Jestem również absolwentką Pedagogiki ogólnej UW. Interesuje się metodyką nauczania języków obcych, dlatego cieszę się, że mam możliwość zastosowania w praktyce ciekawych metod prowadzenia lekcji, których nauczyłam się podczas studiów. Swoją wiedzę w tej dziedzinie doskonalę również na licznych kursach i szkoleniach językowych.
Jestem absolwentką filologii germańskiej na Uniwersytecie Gdańskim. Od najmłodszych lat marzyłam o tym, żeby zostać nauczycielem i aby pracować z dziećmi. Bardzo ważnym doświadczeniem w moim życiu był 8 letni pobyt w Szwajcarii i praca z dziećmi w placówce opiekuńczej. Dziś praca nauczyciela to dla mnie pasja, dająca mi wiele satysfakcji i radości. Wyznaję zasadę „Wybierz pracę którą kochasz, a nie przepracujesz ani jednego dnia więcej w Twoim życiu”. Konfucjusz.
Brak opisu
Jestem absolwentem dwóch kierunków studiów: licencjackich z zarządzania zasobami ludzkimi oraz magisterskich z filologii hiszpańskiej. Pracuję jako nauczyciel od czterech lat i udało mi się w tym czasie doświadczyć różnych środowisk z których pochodzą uczniowie oraz poznać odmienne wymagania, style nauczania, podejścia na każdym szczeblu edukacji: w technikum, gimnazjum i szkole podstawowej. Moja pasja do języka hiszpańskiego zaczęła się w gimnazjum, gdy zacząłem chodzić na kółko językowe, dzięki któremu wybrałem Liceum Ogólnokształcące im. Miguela de Cervantesa w Warszawie. A później wybór studiów był już prosty.Po za językiem i kultura hiszpańską, czytam thrillery, głównie autorów: Harlan Coben, Jeffrey Deaver, Lee Child, oraz rozwijam się w swoim ulubionym sporcie – judo, które ćwiczę od 8 roku życia, a od 2009 również prowadzę treningi dla dzieci.
Jestem absolwentką Uniwersytetu SWPS w Warszawie kierunku Iberystyka. Swoją drogę z nauczaniem dzieci zaczęłam już w trakcie studiów udzielając korepetycji. Już wtedy poczułam, że to jest to, czym chcę się zajmować. Od razu po zakończeniu studiów zaczęłam pracę w szkole. Jestem osobą ambitną i lubiącą się uczyć nowych rzeczy, więc cały czas staram się poszerzać swoją wiedzę poprzez kursy, szkolenia, jak i obserwację moich bardziej doświadczonych kolegów.
Praca w szkole przynosi mi mnóstwo satysfakcji, a postępy i sukcesy uczniów są dla mnie motywacją.
Nauczycielka języka angielskiego. Pełna pasji i zaangażowania w nauczanie dzieci. Jest przekonana, że każde dziecko może nauczyć się drugiego języka, ale potrzebuje różnych narzędzi aby osiągnąć ten cel. Do każdego ucznia stara się podchodzić indywidualnie i wspierać go w jego rozwoju. Na zajęciach wykorzystuje różne metody zawsze biorąc pod uwagę jego potrzeby i zainteresowani. Poza nauczaniem jej wielką pasją są podróże i języki. Uwielbia zwiedzać nowe miejsca, poznawać innych ludzi i ich kulturę.
Jestem nauczycielem języka angielskiego a swoją przygodę rozpoczęłam 4 lata temu. Praca w zawodzie musi przynosić satysfakcję oraz przyjemność- i tak też jest w moim przypadku. Chcę aby moi uczniowie sprawnie a także chętnie posługiwali się językiem angielskim, który w obecnych czasach staje się kluczowym językiem. Z natury jestem optymistką pozytywnie nastawioną do świata i ludzi. Moim ulubionym przysłowiem jest słynne powiedzenie Einstein’a, „Każdy jest geniuszem. Ale jeśli zaczniesz oceniać rybę pod względem jej zdolności wspinania się na drzewa, to przez całe życie będzie myślała, że jest głupia”.
Ponad 10 lat na stanowisku nauczyciela umożliwiło mi zdobycie doświadczenia w zakresie nauczania języka angielskiego dzieci, młodzieży i dorosłych na różnych poziomach zaawansowania oraz poznaniu zróżnicowanych metod kształcenia. W pracy najbardziej motywuje mnie satysfakcja uczniów oraz ich postępy językowe. Kilkuletnia praca z dziećmi pozwoliła mi na zdobycie odpowiedniego doświadczenia zarówno w zakresie nauki języka angielskiego jak i metod wychowawczych.
Idąc na studia wiedziałam już, że chciałabym połączyć moje dwie pasje – język angielski oraz opiekę nad dziećmi. Z tego powodu wybrałam kierunek nauczanie języka angielskiego. Od tego czasu miałam okazję nauczać dzieci w szkołach językowych oraz w szkołach podstawowych. Wierzę, że nauka może być super zabawą i w taki sposób próbuję przekazać wiedzę moim uczniom. W ramach relaksu lubię spędzać czas w kinie lub na łonie natury. W czasie wolnym często podróżuję i jeżdżę konno.
Ukończyłam studia licencjackie w Nauczycielskim Kolegium Języków Obcych w Ostrołęce oraz studia magisterskie na kierunku filologia angielska w Instytucie Anglistyki Uniwersytetu Warszawskiego.
W pracy z dziećmi staram się aby nauka języka angielskiego, stała się wspaniałą przygodą już od pierwszego spotkania. Wierzę w to, iż zabawa oraz fizyczna aktywność jest najlepszą formą nauki języka obcego. Dlatego też nieodłącznym elementem moich zajęć są zabawy ruchowe, piosenki oraz liczne gry językowe.
W dzieciach cenię spontaniczność, szczerość, entuzjazm oraz radość z małych i dużych sukcesów. Ich naturalna ciekawość światem, motywuje mnie to rozwijania się i szukania kreatywnych form pracy.
Brak opisu
Brak opisu
Pracuję na stanowisku pedagoga szkolnego, chociaż z wykształcenia jestem psychologiem. Studiowałam na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Od zawsze chciałam pracować z dziećmi. Praca z uczniami daje mi radość i satysfakcję. Pomagam w trudnych sytuacjach, szukam porozumienia w konfliktach, doradzam w problemach z nauką. Szczególnie lubię wspierać uczniów podczas zajęć z terapii pedagogicznej, bo miło jest patrzeć jak robią postępy i odzyskują wiarę we własne możliwości. Prywatnie jestem szczęśliwą mamą małej Helenki. Uwielbiam czytać książki, słuchać audiobooków i chodzić na koncerty.
Psycholog, doradca zawodowy, trener. Jestem absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Dodatkowe kwalifikacje zdobyłam studiując Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Ukończyłam kurs trenerski organizowany przez Collegium Civitas, który przygotował mnie do pełnienia roli trenera-edukatora. Posiadam kilkunastoletnie doświadczenie w udzielaniu wsparcia psychologicznego osobom doświadczającym trudności w życiu osobistym i zawodowym. Pracowałam m.in z dziećmi w wieku szkolnym, młodzieżą oraz dorosłymi w kryzysie. Interesuje mnie wiele obszarów pracy z ludźmi, dlatego staram się pogłębiać wiedzę w różnych kierunkach i wykorzystywać ją w swojej praktyce. Bliskie są mi założenia psychologii humanistycznej. W pracy z drugim człowiekiem zawsze kierują mną ciekawość i serce. Prywatnie jestem szczęśliwą żoną i mamą dwóch synów. Uwielbiam psy, krowy, foki,małpy i pandy😊 Pieniny to moje miejsce na ziemi.
Alicja Niemierko-Pająk – psycholog specjalizujący się w komunikacji w rodzinie, problemach wychowawczych oraz bajkoterapii. Psycholog przedszkolny i szkolny. Z pasji certyfikowany trener Szkoły dla rodziców oraz praktyk Original Play (metody propagowania nieagresji i samokontroli przez zabawę) oraz doradca rodzinny. Terapeuta systemowy. Od 10 lat prowadzi warsztaty „Lepszy Rodzic”. Praktyk w roli mamy 15 letniej Zuzanny, oraz 10 letniej Matyldy.
Moja ścieżka zawodowa jest zgodna z moim wykształceniem – jestem psychologiem klinicznym, absolwentką Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Z upływem czasu przekonuję się coraz bardziej, że kluczem do uprawiania tego zawodu jest świadome kształcenie umiejętności słuchania i rozmowy z drugim człowiekiem – bez względu na to, czy jest nauczycielem czy uczniem, dzieckiem czy rodzicem, przełożonym czy podwładnym…
Szanuję piękno języka, czy to w literaturze, czy w filmie, jednocześnie jednak (jakże często!) doświadczam, że te najważniejsze treści bywają wyrażone… poza słowami.
Tenisa stołowego zacząłem grać w wieku 8 lat. W swojej przygodzie z tenisem uczestniczyłem w różnych turniejach, w Polsce i na świecie, dzięki czemu teraz mogę przekazywać swoją wiedzę młodszym adeptom tenisa stołowego. Od 2015r. posiadam licencje trenera tenisa stołowego. Wciąż jednak jestem czynnym zawodnikiem pierwszoligowego klubu GKTS Wiązowna.
Doświadczenie:
Trener Kadry Młodzieżowej w Anglii.
Zawodnik Klubów zagranicznych: Niemiec, Grecji, Maroka, Tajlandii, Francji, Australii, Anglii.
Medalista Mistrzostw Polski LZS.
Multimedalista Mistrzostw Województwa we wszystkich kat. Wiekowych.
I miejsce w Plebiscycie na najlepszego sportowca woj. Brzozowskiego z
2002r. i 2019r.
Brązowy medal w singlu Turnieju Nadziei Olimpijskich(Seul 2004)
Finalista Mistrzostw Polski w singlu.
Złoty medal w Międzynarodowych Mistrzostw Słowacji.
Złoty medal w singlu w Międzynarodowych Mistrzostw Maroka (2015r.).
Złoty medal w deblu w Międzynarodowych Mistrzostw Maroka (2015r.).
3x złoty medalista w Międzynarodowych Mistrzostw Francji (2x singiel,1x
debel).
2x złoty medal w Turnieju Kopenhagen Open (singiel, debel).
Złoty i brązowy medalista w Międzynarodowych Mistrzostw Grecji.
Złoty medalista w singlu Światowych Igrzysk (Toruń).
Zwycięzca ITTF Estonia Open 2019.
Uczestnik w ponad dwustu Międzynarodowych Turniejów w 45 krajach.
Żaneta Płudowska
Tancerka od 5 roku życia.
Wielokrotna mistrzyni Polski i Europy w kategorii jazz.
Z zamiłowania instruktor tańca.
Jestem absolwentem pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej. W szkole Aurus pracuję od 2015 roku. Od września 2017 roku jestem również trenerem szkolnej, żeńskiej reprezentacji piłki nożnej. Bardzo lubię pracę z dziećmi, ponieważ sprawia mi ona wiele radości i nigdy nie wiąże się z rutyną, czy nudą. Możliwość pomagania dzieciom w rozwiązywaniu ich problemów, poszerzanie ich wiedzy, wspólne zabawy, czy przede wszystkim ich uśmiech to coś, co daje mi dużo satysfakcji i motywacji. Czas pozalekcyjny najbardziej lubię spędzać z uczniami aktywnie – grając w piłkę, tenis stołowy, tworząc autorskie gry planszowe, czy chodząc na spacery i wycieczki.
Jestem nauczycielem z dużym stażem pracy. W szkole Aurus pracuję od 2016r. Ukończyłam Studium Nauczycielskie o kierunku pedagogika opiekuńcza, dwuletnie Studium dla Pracowników Socjalnych oraz Wyższą Szkołę Pedagogiczną o kierunku pedagogika wczesnoszkolna. Przez wiele lat pracowałam w podwarszawskiej szkole jako nauczyciel, nauczania początkowego i dziesięć lat na stanowisku kierownika świetlicy. Prowadziłam również zajęcia z dziećmi mającymi specyficzne trudności w nauce czytania i pisania. Wyjeżdzałam jako wychowawca na letnie kolonie i obozy. Prowadziłam świetlice i klubiki TPD. Nadal praca z dziećmi daje mi dużo satysfakcji i zadowolenia. Obserwując dzieci, przebywając z nimi wciąż uczę się czegoś nowego. Prywatnie kocham przyrodę, lubię spacerować po lesie, uwielbiam wycieczki górskie, podróże, kino, teatr. Dużo czytam.
Jestem absolwentką Liceum Pedagogicznego w Warszawie. Następnie uzyskałam tytuł magistra w dziedzinie geografii ogólnej-turystka na wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego. Posiadam tytuł kierownika wycieczek zagranicznych oraz krajowych. Jestem także trenerem piłki ręcznej. Ponadto zdobyłam uprawnienie do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci i młodzieży. Praca z dziećmi sprawia mi nie tylko satysfakcję, ale przede wszystkim przyczynia się do mojego nieustającego samorozwoju. Dbam o stałe doskonalenie swojego warsztatu pracy, własny rozwój. Obecnie prowadzę zajęcia dodatkowe dla dzieci: plastyka, muzyka oraz gry i zabawy edukacyjne. Każdy dzień stawia przede mną nowe wyzwania, którym staram się sprostać najlepiej jak potrafię. Myślę, że w mojej pracy najważniejsze, oprócz wiedzy są dobroć oraz konsekwencja. Moim mottem jest „Nauczyciel postrzega ucznia jako całość, pomagając mu budować pewność siebie i podnosząc jego samoocenę”( B. Cage).
Gwarantujemy wysoki poziom nauczania pod opieką profesjonalnej kadry.